سوال مهم در مورد فاصله آی دی
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
Header
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? سوالات متداول ? سوال مهم در مورد فاصله آی دی

♛☃✌ چت روم انجمن اواکس2014 ✌☃♛
Download Avacs and helping users.


تعداد بازديد : 15
نويسنده پيام
livechat آفلاين



ارسال‌ها : 54
عضويت : 24 /5 /1393
محل زندگي : Tehran
تشکر ها: 2
تشکر شده : 12
سوال مهم در مورد فاصله آی دی

با سلام خدمت شما بزرگواران اولا خسته نباشید خدمت همه شما دوستان عزیز

خیلی خیلی انجمن زیبایی داشتین خیلی چیز ها در ارتباط با آواکس نمیدونستم اینجا یاد گرفتم

و اما یه سوال فنی :

من یه آیدی دارم فاصله بینش افتاده تایید هم نیست با وب ورژن میرم بازش کنم فاصله شو بردارم نمیشه باید چی کار کنم ؟


امضاي کاربر :
ما بدونه امضا هم معتبریم
ایدی نامبر:6888888
سه شنبه 28 مرداد 1393 - 23:58
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
amir-helper آفلاين



ارسال‌ها : 81
عضويت : 24 /5 /1393
محل زندگي : karaj
سن : 14
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 32
تشکر شده : 9
پاسخ : 1 RE سوال مهم در مورد فاصله آی دی :

سلام بر شما این نظر لطف شماست.ماهم برای رفع مشکلات کاربران انجمن زدیم.دوست عزیز شما میتونید با نامبر ایدیتون وارد ایدیتو شوید.به این ترتیب که شما بجای وارد کردن نام کاربری شماره ایدی را وارد و سپس رمز عبور خود را وارد کرده و وارد ایدی شوید.موفق باشید


چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 00:03
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش

Design and Implementation: AvacsFa.ir © 2013

دريافت کد مدال