Sm.Dariush دزده !
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
Header
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? اخبار اواکس ? Sm.Dariush دزده !

♛☃✌ چت روم انجمن اواکس2014 ✌☃♛
Download Avacs and helping users.


تعداد بازديد : 176
نويسنده پيام
super-user آفلاين


ارسال‌ها : 5
عضويت : 24 /6 /1393
تشکر شده : 1
Sm.Dariush دزده !

سلام. امروز با یک آیدی آماتور از این دوست مشکوکمون که پورس رو به قیمت 660 تومن میگه جهت تست خرید زدم که مشخص شد ایشون دزد تشریف دارند. تمامی مدارک موجود و کسی هم خاست ایدی رو میدم خودش چک کنه که همین پیام ها رد و بدل شده. عکس گزاشتم خودتون ببینید. این دوستمون نهایت تا چند روز دیگه از مقامش برکنار خواهد شد.


امضاي کاربر :
جمعه 04 مهر 1393 - 15:42
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
super-user آفلاين


ارسال‌ها : 5
عضويت : 24 /6 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 1
پاسخ : 1 RE Sm.Dariush دزده ! :

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ تر بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینه wiew image را انتخاب کنید...


امضاي کاربر :
جمعه 04 مهر 1393 - 15:44
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
master آفلاين



ارسال‌ها : 133
عضويت : 23 /5 /1393
محل زندگي : ahw
سن : 23
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 12
تشکر شده : 28
پاسخ : 2 RE Sm.Dariush دزده ! :

چک کردم.

خوده من چند دقیقه پیش باهشا پی وی بودم.

بهم گفته بود 29 از تهرانه..

مشخص هست دزده..

ایدی خودش نیست.

دلش نمیسوزه.

livechat بود همین الان پاک میشد..

اما در حال حاظر کسی به رسیدگی نیست


امضاي کاربر : اخبار اواکس و اموزش اواکس: به زودی..
سایت اموزش ودیئوی اواکس(رسمی) : videoAvacs.ir
دانلود اواکس: dlavacs.tk
نامبر ایدی:544831
جمعه 04 مهر 1393 - 15:53
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
super-user آفلاين


ارسال‌ها : 5
عضويت : 24 /6 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 1
پاسخ : 3 RE Sm.Dariush دزده ! :

اگه آواکس صاحب داشته باشه تا چند روز دیگه میوفته


امضاي کاربر :
جمعه 04 مهر 1393 - 16:00
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
master آفلاين



ارسال‌ها : 133
عضويت : 23 /5 /1393
محل زندگي : ahw
سن : 23
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 12
تشکر شده : 28
پاسخ : 4 RE Sm.Dariush دزده ! :

بله. ادمین دنباله پاک کردن و بردن تضمین مدیراشه


امضاي کاربر : اخبار اواکس و اموزش اواکس: به زودی..
سایت اموزش ودیئوی اواکس(رسمی) : videoAvacs.ir
دانلود اواکس: dlavacs.tk
نامبر ایدی:544831
جمعه 04 مهر 1393 - 16:01
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



Design and Implementation: AvacsFa.ir © 2013

دريافت کد مدال