اس ام اس عاشقانه(1)
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
Header
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? اس ام اس های عاشقانه ? اس ام اس عاشقانه(1)

♛☃✌ چت روم انجمن اواکس2014 ✌☃♛
Download Avacs and helping users.


تعداد بازديد : 26
نويسنده پيام
navid آفلاين



ارسال‌ها : 74
عضويت : 16 /6 /1393
محل زندگي : Sari
سن : 18
تشکر ها: 4
اس ام اس عاشقانه(1)

چــهـ زیبـ ـاستــ ـ وقتـ ـی میفهمــ ـی

کســـ ـی زیــر ایـن گنــبد کبــود

انتظــارتــ ـ را میـکشـــــد

چــهــ شیــــــرین اســـــتـ

طعــمــ ـ پیامکــ ـی کــهــ میگـــوید :

” کجـــ ــایـی”

عــــــشــــــق... تنها گــم شده ی عشــــــقــــــای(رابطه های)امروزی!!!

قلبم رو تکراره..

همیشه دوست داره..

حالا که میگی اره..

انگاری هوا تب داره..

بی قراره..داره قلبت راست میکه هر چی دلش خواست میگه..

منو تو با هم باشیم دنیا ماله ماست دیگه..

دعا کنید زودتر مرتضی پاشایی خوب شه..امین

\"گــــــــــــریــــــــــــــــه\" کار کمی است برای نداشتنت

دارم به رفتار پرشکوهی شبیه \"مــــــــــــــــرگـــــــــــــــــ\" فکر می کنم

همه درحسرت پروازند/من به پروازنمی اندیشم/

به تومیلندیشم که بالاتراز اندیشه پروازی

از بهترين لذتاى دنيا براى دخترا اينه که.....

حمومشون که تموم شد،بى خيال سشوار بشن,بشينن جلوى بابايى,بابايى هم اول کامل با حوله موهارو بچلونه و خشکشون کنه و کلى قربون صدقه گيس گلابتونش بره-_^

بعدم موهارو ببافه و آخرم يه بوس روى موها......که با دنيام نمى شه عوضش کرد اين حس آرامشى که تو قلبشون مى ريزه رو....

سلامتى همه باباها.....شاه قلب همه دخترا.....

تنها به من بگو

با او چگونه می گذرد

که با من نمی گذشت؟؟........

من عشق تو را

در دلم منتشر کردم

و همین دیروز

به جرم انتشار اکاذیب

احضاریه دادگاه

دستم رسید.


امضاي کاربر : Nick : DR.NAVID

Id Num : 1844797

Az shanse bade man idim bn shod:D


!See You
سه شنبه 18 شهریور 1393 - 22:24
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



Design and Implementation: AvacsFa.ir © 2013

دريافت کد مدال