گروپ اواکس
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
Header
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? اموزش اواکس ? گروپ اواکس

♛☃✌ چت روم انجمن اواکس2014 ✌☃♛
Download Avacs and helping users.


تعداد بازديد : 132
نويسنده پيام
shinobi آفلاين


ارسال‌ها : 5
عضويت : 16 /6 /1393
گروپ اواکس

گروپ اواکس طراحی شد

فعلا دوست خوبم ادریس و چند نفر دیگه لینک ورود دارند

این کروپ به زودی در سروری با 400هزار کاربر فعال خواهد شد

منتظر پیوست همه دوستان هستیم


یکشنبه 16 شهریور 1393 - 21:01
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
shinobi آفلاين


ارسال‌ها : 5
عضويت : 16 /6 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
پاسخ : 1 RE گروپ اواکس :


یکشنبه 16 شهریور 1393 - 21:07
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
shinobi آفلاين


ارسال‌ها : 5
عضويت : 16 /6 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
پاسخ : 2 RE گروپ اواکس :

فعلا کروپ ازمایشی رو سروری با 2هزار کاربر فعاله

میلاد هم به کروپ دعوت شد

میلاد جان پیام شخصی چک کن

لطفا رازنگه دار باش تا من وقت کنم کار رو تمام کنم

بعد تمام کاربران دعوت میشن

سرور400 هزاری رو حتی ادریس هم نمیدونه

برای مان دعا کنید

تشکر از همه


یکشنبه 16 شهریور 1393 - 21:07
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
navid آفلاين



ارسال‌ها : 74
عضويت : 16 /6 /1393
محل زندگي : Sari
سن : 18
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 4
پاسخ : 3 RE گروپ اواکس :

بازم منتظریم


امضاي کاربر : Nick : DR.NAVID

Id Num : 1844797

Az shanse bade man idim bn shod:D


!See You
دوشنبه 17 شهریور 1393 - 10:56
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
amir-helper آفلاين



ارسال‌ها : 81
عضويت : 24 /5 /1393
محل زندگي : karaj
سن : 14
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 32
تشکر شده : 9
پاسخ : 4 RE گروپ اواکس :

سلام بعد یه مدت افلاین بودن با نت کافی نت اومدم یه سر بزنم.چند روز قبل رفتم مخابرات و واسه فعالسازی نتم اسم نویسی کردم.به محض اینکه وصل شه بهتون ملحق میشم.ادریس چیزهایی راجع به ای گر بهم گفت.موفق باشد


سه شنبه 18 شهریور 1393 - 18:57
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
shinobi آفلاين


ارسال‌ها : 5
عضويت : 16 /6 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
پاسخ : 5 RE گروپ اواکس :

با سلام مجدد خدمت همه سروران گرامی

مذاکرات برای گرفتن حق امتیاز این گروپ در سرویس گفته شده در حال انجام شدن هست

امیدوارم که بتونم با اون کمپانی بزرگ همکاری کنم و ما رو به عنوان نماینده و همکار خود قبول کنند.....

دعا کنید که قبول کنند

این هم عکسی از میل میان من و اون شرکت


سه شنبه 18 شهریور 1393 - 20:58
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
navid آفلاين



ارسال‌ها : 74
عضويت : 16 /6 /1393
محل زندگي : Sari
سن : 18
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 4
پاسخ : 6 RE گروپ اواکس :

نقل قول از amir-helper

سلام بعد یه مدت افلاین بودن با نت کافی نت اومدم یه سر بزنم.چند روز قبل رفتم مخابرات و واسه فعالسازی نتم اسم نویسی کردم.به محض اینکه وصل شه بهتون ملحق میشم.ادریس چیزهایی راجع به ای گر بهم گفت.موفق باشد

ما منتظریمزودتر به ما ملحق شو


امضاي کاربر : Nick : DR.NAVID

Id Num : 1844797

Az shanse bade man idim bn shod:D


!See You
سه شنبه 18 شهریور 1393 - 22:16
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



Design and Implementation: AvacsFa.ir © 2013

دريافت کد مدال