یه سوال
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
Header
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? اخبار اواکس ? یه سوال

♛☃✌ چت روم انجمن اواکس2014 ✌☃♛
Download Avacs and helping users.


تعداد بازديد : 159
نويسنده پيام
sami آفلاين


ارسال‌ها : 11
عضويت : 4 /6 /1393
یه سوال

سلام یه سوال دارم شنیدم ساشا داره یه مسنجر چت میده بیرون

بعد این آدرس و دیدم

www.chating.ir

بعد فکر کردم همین بوده بعد گفتن نه مسنجر هستش

از خودش پرسیدم

نه اینکه نه گفت و نه اینکه بله هم گفت

فقط گفت منتظر باش

الان 1 ماه من منتظرم کسی خبری چیزی از این مسنجر داره؟

آیا مثل آواکس هستش یا مثل وطن بوک یه چیز چرت و پرته؟


چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 14:04
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 1 RE یه سوال :

CHATING من هم رفتم...یه مسنجر رایگانه....

یه اسکریپ هست که ریخته رو هاست و ساده هست...

درسته داره یه مسنجر میزنه.....

نسخه موبایل و پی سی داره...

با نسخه پی سی چت کردم و تست

همین قدر میگم که مثل وطن بوک و فازبوک نیست و خیلی پیشرفته تره....

اونها رو وب هستند و ساده اما این رو سرور هست و عالیییییی

شرمنده اطلاعات بیشتر نمیدم..... یعنی باید از ساشا سوال کنم بعد اگه قبول کرد اطلاعات کامل بدم


چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 18:57
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
master آفلاين



ارسال‌ها : 133
عضويت : 23 /5 /1393
محل زندگي : ahw
سن : 23
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 12
تشکر شده : 28
پاسخ : 2 RE یه سوال :

منم بیشتر از ادریس خبر ندارم.

در اینباره خود ساشا باید توضیح بده...


امضاي کاربر : اخبار اواکس و اموزش اواکس: به زودی..
سایت اموزش ودیئوی اواکس(رسمی) : videoAvacs.ir
دانلود اواکس: dlavacs.tk
نامبر ایدی:544831
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 18:58
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 3 RE یه سوال :

شاید به زودی لینک دانلود مسنجرشو گذاشتم....

فعلا که شارژ هم ندارم به ساشا بزنگم و اجازه بگیرم....

میلاد شارژ داری خط ب خط کن

میلاد ب پشه هم خون نمیده


چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 19:01
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
livechat آفلاين



ارسال‌ها : 54
عضويت : 24 /5 /1393
محل زندگي : Tehran
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 2
تشکر شده : 12
پاسخ : 4 RE یه سوال :

نامرد


امضاي کاربر :
ما بدونه امضا هم معتبریم
ایدی نامبر:6888888
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 19:06
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
salar آفلاين



ارسال‌ها : 68
عضويت : 25 /5 /1393
محل زندگي : mako
سن : 19
شناسه ياهو : karimihojat@yahoo.com
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 7
تشکر شده : 4
پاسخ : 5 RE یه سوال :

اره منم جک کردم و دیدم خوبه.ساشا واقا کار بلده و زحمت میکشه


جمعه 14 شهریور 1393 - 02:50
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
sami آفلاين


ارسال‌ها : 11
عضويت : 4 /6 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
پاسخ : 6 RE یه سوال :

اینی که شما چک کردی یه چتینگه راه اندازی کرده

اما میگن داره مسنجر میده بیرون

میدونی یعنی چی ؟

یعنی یه چیزی شبیه ال فور ، یا یاهو ، یا نیمباز ، یا ویچت

که خیلی معروف شدن

باید بلاخره بدونم چه خبره اینجا ها


جمعه 14 شهریور 1393 - 07:31
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
navid آفلاين



ارسال‌ها : 74
عضويت : 16 /6 /1393
محل زندگي : Sari
سن : 18
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 4
پاسخ : 7 RE یه سوال :

از کجا میتونم دانلودش کنم؟


امضاي کاربر : Nick : DR.NAVID

Id Num : 1844797

Az shanse bade man idim bn shod:D


!See You
یکشنبه 16 شهریور 1393 - 04:03
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
mr-sasha آفلاين


ارسال‌ها : 15
عضويت : 16 /6 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
پاسخ : 8 RE یه سوال :

با عرض سلام و خسته نباشید

اره من دارم یه مسنجر راه اندازی میکنم نسخه های رایانه ، اندروید ، ویندوز موبایل ، سیمبیان و جاوا رو دارد

که فعلا نسخه اندروید و ویندوز و جاواش کارش تمام شده است فعلا لینک دانلود نمیزاریم چون داریم هنوز ارتقاع میدیم و هدف و شعار ما شروع کار با امتیاز و خدمات بالا می باشد

امکانات هر کدام به یه صورت می باشد بستگی به دانلود نسخه های آن دارد

اما امکانات کلی رو به صورت خلاصه میگم

دارای اتاق های گفتگو

دارای پیام خصوصی

دارای ایدی های شکلک دار

دارای شکلک های زیبا

دارای سرعت بالا

دارای ارسال فایل و عکس و فیلم و برنامه

دارای ساخت البوم

دارای امکان راه اندازی یک وب جهت کاربر

دارای بوت که در نبود ادمین روم کارای روم را انجام میدهد و کسانی که فحش یا هر چیز دیگه ای که خود ادمین آن را تنظیم کرده باشد مسدود و یا بن و یا سایلنت میکند

دارای کانفینگ روم جهت فیلتر کردن پیام های دلخواه برای ادمین

دارای بوت خبری

دارای ویدیئو چت

دارای تماس صوتی

دارای پنل اس ام اسی

و ده ها خدمات دیگر که تا راه اندازیش قابل ذکر نمی باشد

دوستان عزیز زیاد عجله نکنید چون من در اوج امتحانات دانشگاه ام هستم و دست تنها دارم کار میکنم

چند نفر از بچه های اواکس جهت نظر دهی به اونجا برده ام و نظریه های خودشون و دادن

اینم بگم ما نمیخواهیم کپی رایت کنیم که اومدین اونجا بگین مثل اواکس فلان باشه یا بلان باشه ما یک مسنجر منحصر به فرد خود را داریم


یکشنبه 16 شهریور 1393 - 11:22
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
mr-sasha آفلاين


ارسال‌ها : 15
عضويت : 16 /6 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
پاسخ : 9 RE یه سوال :

منتظر اقدامات بعدی باشید


یکشنبه 16 شهریور 1393 - 15:29
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
navid آفلاين



ارسال‌ها : 74
عضويت : 16 /6 /1393
محل زندگي : Sari
سن : 18
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 4
پاسخ : 10 RE یه سوال :

هستیم تا ببینیم چی میشه


امضاي کاربر : Nick : DR.NAVID

Id Num : 1844797

Az shanse bade man idim bn shod:D


!See You
یکشنبه 16 شهریور 1393 - 15:43
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



Design and Implementation: AvacsFa.ir © 2013

دريافت کد مدال