نظر کاربرها راجبع livechat محمد
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
Header
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? پرسش؟ پاسخ؟ ? نظر کاربرها راجبع livechat محمد

♛☃✌ چت روم انجمن اواکس2014 ✌☃♛
Download Avacs and helping users.


تعداد بازديد : 96
نويسنده پيام
livechat آفلاين



ارسال‌ها : 54
عضويت : 24 /5 /1393
محل زندگي : Tehran
تشکر ها: 2
تشکر شده : 12
نظر کاربرها راجبع livechat محمد

​تاپیک پرسش؟ و پاسخ؟(سری دوم)

سلام

نظرتون راجبع رفتن محمد چی هست ؟

کلا محمد از دید شما چطور بود ؟


امضاي کاربر :
ما بدونه امضا هم معتبریم
ایدی نامبر:6888888
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 12:06
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 1 RE نظر کاربرها راجبع livechat محمد :

محمد در کل ادم خوبی نبود.....

دوستاش و تمام کاربران رو یک پله برای رسیدن به هدفش میدونست....

همین طور که با این بازی ها باعث شد که دوستش تاپ یوزر روسیه تاج پر بشه.....

کلا ن مورد اعتمادش نمیدونم


چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 18:59
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
livechat آفلاين



ارسال‌ها : 54
عضويت : 24 /5 /1393
محل زندگي : Tehran
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 2
تشکر شده : 12
پاسخ : 2 RE نظر کاربرها راجبع livechat محمد :

حرفت خیلی قشنگ بود ادریس.

اما همه ایتطور هستن.

نمونه هاش زیاده..

من که روراست بودم چی شدم؟

نباشی به جای نمیرسی...

شاید اگه کسای دیکه قدرت مخمد رو داشتن بدتر از این میکردن.


امضاي کاربر :
ما بدونه امضا هم معتبریم
ایدی نامبر:6888888
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 19:03
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 3 RE نظر کاربرها راجبع livechat محمد :

واستا یه چند تا عکس بذارم...

بذا بگردم از تو انجمنم پیداش کنم...


چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 19:10
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 4 RE نظر کاربرها راجبع livechat محمد :


چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 19:17
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
salar آفلاين



ارسال‌ها : 68
عضويت : 25 /5 /1393
محل زندگي : mako
سن : 19
شناسه ياهو : karimihojat@yahoo.com
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 7
تشکر شده : 4
پاسخ : 5 RE نظر کاربرها راجبع livechat محمد :

خوب حالا درمورد اینا بیشتر توضیح بده من انگلیسم اصلا خوب نی..فهمیدم اما نه در اون هد...بدبختی هم همینه انگلیسیت خوب نباشه


جمعه 14 شهریور 1393 - 02:45
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
navid آفلاين



ارسال‌ها : 74
عضويت : 16 /6 /1393
محل زندگي : Sari
سن : 18
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 4
پاسخ : 6 RE نظر کاربرها راجبع livechat محمد :

اصلا از محمد خوشم نمیومد بنظرم فقط اونایی ک دستمالش میزدن ازش راضی بودن


امضاي کاربر : Nick : DR.NAVID

Id Num : 1844797

Az shanse bade man idim bn shod:D


!See You
یکشنبه 16 شهریور 1393 - 03:51
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
mehti آفلاين


ارسال‌ها : 6
عضويت : 6 /6 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکرها : 4
تشکر شده : 2
پاسخ : 7 RE نظر کاربرها راجبع livechat محمد :

سلام و درود به دوستان لازم دونستم که من هم نظر خودمو بدم،

همه ی انسان ها در کنار خوبی هایی که دارند خصلت های بدی هم دارند که محمد هم مثل تموم آدم ها خصلت های بدی داشت اما خصلت های خوب محمد از خصلت های بدش خیلی بیشتر بودد یا ممکن بود اشتباهاتی رو بکنه ولی کارهای خوب و درستش باز هم بیشتر از کارهای نادرستش بوده،

تا جاییکه میتونست پیگیر مشکلات کاربرا میشد؛از من دوبار مرچنت ها دزدی کردند که دفعه ی اول مهیار جوابمو نمیداد و بعد به محمد گفتم حقمو پس گرفت،دفعه ی دوم هم که بعد از جواب ندادن مهیار ،محمد مرچنت رو بلاک کرد و بعد هم دوستانم با مهیار تماس گرفتن تا مرچنت ریماوه شد و کارهای زیاد دیگری که برای کاربران در آواکس و بیرون آواکس انجام داد که اگه خواستید واستون بگم میتونید به ایدیم پی وی بدین،

خیلی ها میگن محمد دوستاشو پله میکرد واسه رسیدن به هدفش اما اینم باس بدونن بعضیا از دوستی با محمد هدفی داشتن که اینم خودش پله کردن محمد بوده واس رسیدن به هدفشون،وقتی که میدیدن نمیتونن استفاده لازم رو از محمد ببرند با حرفایی مثل محمد دوستاشو پله میکرد و ... اونو در نظر دیگر کاربرا ادمی نه چندان خوب جلوه میدادن!ادمای زیادی هستن که به مدت طولانی با محمد دوستن ولی محمد به قول بعضیا پله نکردشون واسه رسیدن به هدفش، دلیل؟چون اونا از دوستی با محمد دنبال هدف خاصی نبودن مثل Mr live 4at

اینم بگم اونطور که من اطلاع دارم محمد ایدی تاپ یوزر روسیه رو خریده بود و بعد از‌مدتی SM بودن ادمین به قضیه پی برد و اونو ریماوه کرد و اصلا قضیه انداختن دوست صحت نداره اونطور که من شنیدم!

در کل نظرم این بود که محمد آدم بسیار خوبی بود

من دستمال کش محمد هم نبودم که هیچ اصلا رفاقتی هم باهاش نداشتم اینو میلاد هم میدونه


یکشنبه 16 شهریور 1393 - 12:56
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش

Design and Implementation: AvacsFa.ir © 2013

دريافت کد مدال