کمک برای یک انجمن خوب
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
Header
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? اینترنت ? کمک برای یک انجمن خوب

♛☃✌ چت روم انجمن اواکس2014 ✌☃♛
Download Avacs and helping users.


تعداد بازديد : 243
نويسنده پيام
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
تشکر شده : 4
کمک برای یک انجمن خوب

با سلام بر همه دوستان و بزرگواران

بعد از مدت ها سکوت باز برگشتم

همین طور که بعضی ها میدونید انجمن من هنوز سرپا هست و فقط کمی مشکل داره

فعلا انجمنم با زبان فارسی و انگلیسی مشکل داره

اگه زبان انجمن رو به زبان های دیگه تغییر بدید کاملا سالمه..

خوب بگذریم از این داستان

تصمیم دارم یه انجمن تفریحی علمی (کلوپ) بزنم...

به نظر شما با چه انجمن سازی بسازم

رتینگ و سئو مهم نیست انجمن رو واسه دل خودم میسازم

کدام انجمن ساز رو کامل تر و زیباتر میدونید؟؟؟

من خودم نظرم دیسکاز هست

شما چی؟؟


پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:12
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از edris به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: master &
master آفلاين



ارسال‌ها : 133
عضويت : 23 /5 /1393
محل زندگي : ahw
سن : 23
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 12
تشکر شده : 28
پاسخ : 1 RE کمک برای یک انجمن خوب :

مثل همیشه رزبلاگ


امضاي کاربر : اخبار اواکس و اموزش اواکس: به زودی..
سایت اموزش ودیئوی اواکس(رسمی) : videoAvacs.ir
دانلود اواکس: dlavacs.tk
نامبر ایدی:544831
پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:19
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 2 RE کمک برای یک انجمن خوب :

خودت میدونی رزبلاگ واسه من قدیمی شده...

رزبلاگ بهترین انجمن ساز جهانه ..اما انجمن رو نت و نه هاست

به نظر تو بین مای بی بی و دیسکاز و .... کدام بهتره؟؟


پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:21
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
master آفلاين



ارسال‌ها : 133
عضويت : 23 /5 /1393
محل زندگي : ahw
سن : 23
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 12
تشکر شده : 28
پاسخ : 3 RE کمک برای یک انجمن خوب :

مسلما شما که دنبال یه انجمن ساز تک هستی همون دیسکاز رو انتخاب کن!


امضاي کاربر : اخبار اواکس و اموزش اواکس: به زودی..
سایت اموزش ودیئوی اواکس(رسمی) : videoAvacs.ir
دانلود اواکس: dlavacs.tk
نامبر ایدی:544831
پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:35
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 4 RE کمک برای یک انجمن خوب :

داری مسخره میکنی یا ...https://rozup.ir/up/rozex/emoticons/smile/2.gif

من اینجا پست دام تا نظر شما رو بدونم و کمک بگیرم

خودت میدونی از رزبلگ نمیه بک آپ گرفت ......

با همه خوبی هاش رایگان بودنش خودش یه مشکله....

رزبلگ باعث افتخار ایرانه ولی نمیتونه نیاز یه انجمن بزرگ رو برطرف کنه


پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:42
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
master آفلاين



ارسال‌ها : 133
عضويت : 23 /5 /1393
محل زندگي : ahw
سن : 23
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 12
تشکر شده : 28
پاسخ : 5 RE کمک برای یک انجمن خوب :

ن چرا مسخره کنم..

گفتم دیستکاز چون مای بی بی یکم خز شده...


امضاي کاربر : اخبار اواکس و اموزش اواکس: به زودی..
سایت اموزش ودیئوی اواکس(رسمی) : videoAvacs.ir
دانلود اواکس: dlavacs.tk
نامبر ایدی:544831
پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:44
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 6 RE کمک برای یک انجمن خوب :

چه چیزی تو دیسکاز میبینی که تاییدش میکنی ؟؟

مای بی بی خیلی خز شده.....

دیسکاز سر هم 7 تا انجمن فک کنم تو ایران داره....

زبان فارسیشم 2 تا بیشتر نیست


پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:46
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 7 RE کمک برای یک انجمن خوب :

من میخام اینجا امکانات و تفاوت های انجمن ساز ها بیان بشه

اینجا صد در صد نمی تنیم علمی انجمن ساز ها رو بررسی کنیم

چون ما صلاحیت و علم کافی نداریم

مطمعنا کاربران انجمن ها هم این اطلاعات رو ندارند

ما فقط میخایم بدونیم که کدام یک از این انجمن ها بیشتر تو دل میشینه....

همین کافیه......


پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:49
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
master آفلاين



ارسال‌ها : 133
عضويت : 23 /5 /1393
محل زندگي : ahw
سن : 23
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 12
تشکر شده : 28
پاسخ : 8 RE کمک برای یک انجمن خوب :

همین توانایش ک خودت بهم گفتی+ محدود بودنش تو ایران..


امضاي کاربر : اخبار اواکس و اموزش اواکس: به زودی..
سایت اموزش ودیئوی اواکس(رسمی) : videoAvacs.ir
دانلود اواکس: dlavacs.tk
نامبر ایدی:544831
پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:49
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
edris آفلاين


ارسال‌ها : 40
عضويت : 26 /5 /1393
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
تشکر شده : 4
پاسخ : 9 RE کمک برای یک انجمن خوب :

اها اونایی که تلفنی با هم حرف زدیم هفته های قبل....

اونت رو بیخیال خودت چی توش میبینی که تو دلت میشینه


پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:51
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
master آفلاين



ارسال‌ها : 133
عضويت : 23 /5 /1393
محل زندگي : ahw
سن : 23
مرورگر من:
نامبر ايدي: [Custom_Field_Content]
روم مورد علاقه: [Custom_Field_Content]
حالت من:
تشکرها : 12
تشکر شده : 28
پاسخ : 10 RE کمک برای یک انجمن خوب :

فقط ظاهرش.

من نظرم رو گفتم..


امضاي کاربر : اخبار اواکس و اموزش اواکس: به زودی..
سایت اموزش ودیئوی اواکس(رسمی) : videoAvacs.ir
دانلود اواکس: dlavacs.tk
نامبر ایدی:544831
پنجشنبه 06 شهریور 1393 - 19:53
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



Design and Implementation: AvacsFa.ir © 2013

دريافت کد مدال